Loading color scheme

Klasy drugie i trzecie w Janowie Lubelskim

2017_06_janow_lubelski_45

Wspaniałe chwile - „Zielona szkoła ” klas 3

W dniach 12-14.06.2012 uczniowie z klas trzecich pod opieką pań : Jolanty Jabłońskiej, Agnieszki Tyniec i Marioli Skoczylas oraz pani Anety z biura turystycznego, uczestniczyli w „Zielonej Szkole” w Janowie Lubelskim. Uczestnicy „Zielonej Szkoły” zebrali się o godzinie 7.45 pod szkołą i po wzruszających pożegnaniach wyruszyliśmy na wycieczkę. Po drodze mogliśmy podziwiać przepiękne widoki. O godzinie 10.00 dojechaliśmy na miejsce i rozpoczęliśmy od zwiedzania Laboratorium Wiedzy – Laboratoria Runa Leśnego, Awifauny i Troposfery oraz Energii i Recyklingu. Następnie udaliśmy się do Hotelu Królewskiego, gdzie zjedliśmy ciepły posiłek i rozlokowaliśmy się w pokojach iście królewskich. Po wstępnym rozpoznaniu i zakwaterowaniu wyruszyliśmy na powitanie z naturą pięknych lasów, a dokładniej do parku linowego Zoom Natury, siłowni na świeżym powietrzu przy zalewie oraz placu atrakcji do skakania, bujania i biegania. Piesza wędrówka do parku z hotelu nie trwała długo. Po dniu pełnym wrażeń czekała na nas pyszna kolacja i atrakcja wieczoru – dyskoteka. Po dwóch godzinach tańców – skakańców udaliśmy się do komnat. Noc była spokojna. Poranna pobudka dla niektórych była nieprzyjemną koniecznością. Ale wstać trzeba było, gdyż o godzinie 10.00, zaraz po śniadaniu udaliśmy się na Olimpiadę Sportową. Po południu chwila relaksu przed obiadem i po, a potem…...potem do lasu. Budowaliśmy szałasy z gałęzi, wysłuchaliśmy ciekawych opowieści pana przyrodnika i odbyliśmy fantastyczną przejażdżkę samochodami terenowymi po lesie. Podróż umiliła nam maseczka z borowiny. Ale nie obyło się bez przygód, ponieważ musieliśmy wyciągnąć samochód, który zakopał nam się w piachu. Zmęczeni , brudni ale szczęśliwi wróciliśmy do hotelu, gdzie….czekało już na nas rozpalone ognisko. Pyszne kiełbaski, kanapki i ciepła herbatka ….mniam. Zabawa na powietrzu, huśtawki, drabinki były tez atrakcją po ognisku. Przed 21 , a może nawet po….udaliśmy się na wieczorną toaletę i sen…...sen, który nie chciał przyjść…..same nogi biegały po korytarzach. Ale tylko do 23 :)))) …..potem wszyscy zasnęliśmy z uśmiechem na ustach. Rano pobudka, śniadanie, pakowanie i wyruszyliśmy zwiedzać okolice. Muzeum Przyrodnicze, ostoja konika biłgorajskiego i powrót na obiad. Po obiedzie zajechaliśmy jeszcze na deptak do Janowa Lubelskiego i pyszne lody. Po takich wyprawach pozostają wspomnienia i żal, że czas upływa tak szybko. Może za rok znowu będziemy oddychać świeżym powietrzem, słuchać szumu drzew . Wracamy do domu. Jednak w naszej pamięci pozostają wspomnienia i niezapomniane wrażenia.

Relacja klas 2

A w środę 14.06.2017r. tuż przed długim weekendem klasy drugie dołączyły do klas trzecich w bardzo dobrych nastrojach, pomimo bardzo nieprzyjemnej, zmiennej pogody. Główną atrakcją była wspaniała zabawa w parku linowym. Nasze dzieci zostały okrzyknięte „Najbardziej Energiczną Grupą” bawiąca się tam ostatnimi czasy. Wszystkie przeszkody przez dwie godziny pokonywały....biegiem! Jest moc!! :) Dodatkowo mogliśmy ćwiczyć mięśnie w siłowni pod gołym niebem oraz korzystaliśmy z atrakcji Parku Kreatywnego. Niestety, ku rozpaczy wszystkich uczestników wycieczki, planowane moczenie nóg w towarzystwie kaczek i piknik na plaży, z powodu zimna nas ominęły.