Loading color scheme

Zwiedzamy stolicę

Dnia 9 października klasy 1b, 1c, 2a, 2b i 2c pod opieką pani Beaty Korniłłowicz, Anny Iwan, Jolanty Jabłońskiej, Agnieszki Tyniec i Marioli Skoczylas pojechały na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Wyjechaliśmy o godz.8.00 rano spod budynku naszej szkoły. W drodze zatrzymaliśmy się na krótki odpoczynek i tam spotkaliśmy cudowne papugi. Gdy dojechaliśmy do Warszawy zwiedzaliśmy ciekawe miejsca , które przykuwają uwagę turystów. Jechaliśmy długo , a gdy wysiedliśmy z autobusu to wyruszyliśmy zwiedzać Pałac Kultury i Nauki, który mieści się w centrum miasta. Wjechaliśmy na XXX piętro, skąd podziwialiśmy widoki pięknej stolicy z lotu ptaka, potem wszyscy kupiliśmy pamiątki.W Pałacu Kultury i Nauki mieści się bardzo ciekawe Muzeum Techniki. Tutaj mieliśmy zorganizowane i bardzo interesujące lekcje o starych samochodach, samolotach, rowerach, motorach oraz o tym jak się kiedyś słuchało się muzyki. Potem poszliśmy do Manufaktury Cukier Lukier obejrzeć jak wyrabia się cukierki i lizaki. Każdy miał możliwość zrobić lizaka dla siebie.Na pyszny obiad wyruszyliśmy do restauracji Magia , mieliśmy również okazję przejechać się nowym metrem pod Stadion Narodowy. Obiekt ten zrobił na nas ogromne wrażenie, tym bardziej, że wszyscy wiedzieliśmy , że to właśnie tutaj odbyć się miał mecz Polska:Irlandia. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i zaciekawieni. Dobiegł koniec naszej wycieczki, wróciliśmy około godz.21.00. Była to udana wycieczka choć dla niektórych bardzo męcząca.